Managementul clubului
Administrarea clubului si a activitatilor sale cade in responsabilitatea Grupului de Management. Grupul este format din membri implicati in adminstrarea sarcinilor clubului, cu ponderi diferite, dar in mod constant. Ei actioneaza ca voluntari in folosul clubului. In acest sens, calitatea de membru al Grupul de Management se obtine in raport cu angajamentul personal in administrarea clubului si realizarea activitatilor sale, dupa o perioada de sase luni de activitate si cu acordul celorlalti membri ai grupului. In consecinta, competenta profesionala reprezinta un elementel dezirabil, dar nu determinante in obtinerea calitatii de membru al grupului. De mentionat faptul ca aceasta calitate este detinuta pe durata implicarii sistematice in procesul de administrare.
Orice persoana este binevenita in a-si asuma sarcini legate de functionarea clubului. Aceste sarcini sunt mentionate pe situl Internet al clubului si oricine este dispus sa se informeze cu privire la nevoile noastre de voluntari, gaseste informatia pe net.
Comunicarea intre membrii Grupului de Management se face in cadrul unei liste electronice de discutii dedicate problemelor de administrare ale clubului. De asemenea, grupul se reuneste periodic (cam o data pe luna) pentru a discuta problemele de management si a stabili solutiile cele mai potrivite.
Autoritatea de decizie si, implicit, raspunderea juridica si administrativa pentru buna functionare a CIMT ii revine Comitetului de Conducere.
Text actualizat la 15 noiembrie 2013